FOTO: Ushtrimi i ri për figurë të tendosur dhe të skalitur

Me këtë ushtrim shpejt do të arrini rezultatet e dëshiruara, por edhe do të argëtoheni. Gjithashtu njihet edhe si “lateral plan walk” (shëtitje anash me qëndrueshmëri), ajo pos muskujve të barkut, aktivizon edhe ata të duarve, të supeve dhe të shpinës.

Shtrijuni në bark dhe pastaj ngrihuni në duar nga dyshemeja.

Drejtoni duart, në atë mënyrë që shuplakat të qëndrojnë në dysheme në gjerësinë e supeve dhe shtrëngoni muskujt.

Dorën dhe këmbën e djathtë largojeni anash sikur bëni një hap, ndërkaq ana e majtë le ta përcjellë.

Pastaj bëni disa hapa në anën e djathtë, pastaj edhe në anën e majtë.

What do you think?

0 points
Upvote Downvote

Comments

Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

Loading…

0

Comments

0 comments

Produktet e qumështit me shumë yndyrë nuk janë shkaktarë të shtimit të peshës dhe kolesterinës: madje është e kundërta!

​Përdorni sa më shumë qepë të reja gjatë kësaj stine