Gjalpi i kikirikut me shumë vlera ushqimore

0 35

Gjalpi i kikirikut përmban proteina dhe fibra dhe është ideal për vegjetarianët që të marrin proteinat e nevojshme.

Përveç kësaj, nëse lloji i gjalpit të kikirikut bëhet vet nga kikiriku pa shtesa të tjera, nga ky ushqim mund të përfitoni edhe vitaminën B niancin, hekurin, kaliumin dhe vitaminën E.

Kikiriku i cili bën pjesë në grupin e frutave të thata, ulë rrezikun e sëmundjeve të zemrës, kancerit, ndërsa nëse nuk përmban krip apo sheqer është ideal për diabetikët.

Ja disa nga përfitimet shëndetësore nga gjalpit i kikirikut:
  1. Ngrënia e gjalpit të kikirikut mund të zvogëlojë rrezikun kancerit të gjirit,te gratë, tregon një studim i ri. Vajzat adoleshente të cilat rregullisht hanë kikirikë kanë 39 përqind më pak gjasa për të zhvilluar sëmundjet beninje të gjirit nga mosha 30. Disa sëmundje beninje të gjirit, rritin rrezikun e kancerit të gjirit më vonë në jetë.
  2. Doni të shtoni peshë? Konsumoni në mëngjes bukë të zezë të lyer me gjalpë kikiriku!
  3. Përmirëson jetën seksuae. Lajmi i mirë për njerëzit që e pëlqejnë gjalpin e kikirikut është ai ka yndyra organike bimore, të cilat absorbohen lehtë nga organizmi. Gjalpi i kikirikut rrit dopaminën dhe epshin te femrat. Herën tjetër që do ta konsumoni, sigurohuni që të merrni pak më shumë.
  4. Kuron diabetin. Në një studim me afër 1000 burra dhe gra është parë se sa më i lartë ishte konsumimi i ushqimeve nga drithërat e plota aq më e mirë ishte ndjeshmëria ndaj insulinës dhe stabiliteti i sheqerit ne gjak.
Gjithashtu mund të lexoni
Komentet
Po ngarkohet...