Nëse dëshironi ta zvogëloni perimetrin e kofshëve, konsumojini këto ushqime!

Nëse akumuloni yndyrë vetëm rreth zonës së vitheve dhe kofshëve, ja ushqimet që duhet të keni parasysh për të rënë në peshë…

Hirrë

Ka veti probiotike dhe ndihmon në rritjen e baktereve të shëndetshme në zorrë. Bakteret e mira në zorrë ndihmojnë në tretjen e shpejtë të ushqimit dhe ndihmojnë trupin në absorbimin e vitaminave dhe lëndëve të tjera ushqyese në mënyrë efikase. Hirra jua pastron trupin dhe jua rrit metabolizmin gjithashtu.

Çaji jeshil

Është i pasur me antikosidantë që përshpejtojnë metabolizmin dhe ju ndihmojnë të bini në peshë. Çaji jeshil ju ndihmon në luftën kundër celulitit gjithashtu.

Lëng rrushi

Është i pasur me antioksidantë të cilët mund të konvertojnë qëlizat yndyrore në muskul. Ai rregullon nivelet e insulinës dhe përshpejton metabolizmin. Duhet të pini lëng rrushi të freskët pa ëmbëlsues.

Qumështi

Pini një gotë qumësht të ngrohtë çdo mëngjes apo darkë. Proteinat e qumështit ndihmojnë në rritjen e masës muskulare. Zgjidhni qumësht të skremuar me pak yndyrë.

po ngarkohet...

What do you think?

0 points
Upvote Downvote

Comments

Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

Loading…

0

Comments

0 comments

Çfarë është kontracepsioni i urgjencës (kokrra e ditës tjetër), kur duhet marrë dhe si vepron në organizmin femëror?

Çfarë është kontracepsioni i urgjencës (kokrra e ditës tjetër), kur duhet marrë dhe si vepron në organizmin femëror?

Mposhteni plotësisht diabetin me këtë frut… Pa efekte anësore dhe rezultate mahnitëse!