Nëse ndiheni të lodhur – mos i hani këto ushqime në mëngjes!

Edhe pse ka shumë ushqime që mund të luftojnë me sukses kundër lodhjes, ka nga ato ushqime që do t’ju bëjnë të ndiheni edhe më të lodhur, veçanërisht nëse i konsumoni në mëngjes.

Më poshtë janë disa nga këto ushqime që duhet t’i shmangni në mëngjes nëse jeni të lodhur.

Bananet

Bananet janë të pasura me magnez, i cili relakson muskujt – fantastike nëse e konsumoni para se të shkoni në gjumë, por jo për mëngjes apo në mes të shujtave.

Buka e bardhë

Karbohidratet, përbërësit e bukës së bardhë, treten shpejt, kështu që alternativa më e mirë është të hahet bukë me fara.

Mishi i kuq

Yndyra e mishit të kuq është e vështirë për t’u tretur në trup, kështu që trupi do të shpenzojë më shumë energji për të tretur këto ushqime.

Qershitë

Qershitë janë të pasura me melatoninë që rregullon procesin e gjumit, kështu që do të ishte mirë ta shmangni këtë frut kur doni të rrini zgjuar.

Ëmbëlsirat

Sasi të mëdha të sheqerit stimulojnë sekretimin e triptofanit, aminoacideve që ju bëjnë të përgjumur.

Kafeja

Megjithëse kafeja mund të furnizojë trupin me energji për një kohë të kufizuar, do të ndiheni shumë të lodhur kur ndikimi i saj të përfundojë.

What do you think?

0 points
Upvote Downvote

Comments

Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

Loading…

0

Comments

0 comments

Pse meshkujt i fshehin këto gjëra prej femrave?

Hani çdo mëngjes një lugë çaji me kanellë dhe shikoni çfarë i ndodh trupit tuaj në 45 minuta!