Pa asnjë pikë djersë: 6 fshehtësi për stomak të rrafshët!

Jo, nuk keni nevojë pse të ushtroni aq shumë. Nutricistët zbulojnë fshehtësi të ushqimeve me vlerë me ndihmën e të cilave stomaku do t’ju duket thuajse porsa keni dalë nga palestra.

  1. Shmangni kripën, ushqimin e gatshëm, sheqerin dhe alkoolin.
  2. Në mëngjes pini një gotë ujë me lëng limoni, e për kafjall përkujdesuni të merrni sasinë e duhur me proteina.
  3. Arrat, lajthitë dhe farat janë ideale për zamra, sepse përmbajnë antioksidues dhe nxitin “rrafshimin” e stomakut.
  4. Për drekë keni nevojë për ushqimet që veprojnë si probiotik, të cilat do të bëjnë që sistemi juaj tretës të punojë butë dhe me këtë do të ndikojnë të keni stomak të rrafshët.
    Shpargujt janë ideal për diçka të tillë, por mund të hani edhe llojet tjera të perimeve, por përmbajuni rregullave, pa kripë dhe sheqer.
  5. Për zamrën e pasdites merrni artiçokun. Kanë efekt qetësues, e ndihmojnë edhe te problemet në stomak.
  6. Gjethet e luleradhiqes i ndihmojnë trupit tuaj që të heq qafe lëngjet shtesë,e me këtë edhe ju do të “shfryheni”.

What do you think?

0 points
Upvote Downvote

Comments

Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

Loading…

0

Comments

0 comments

Nutricistët: vezët, uji dhe jogurti për linjë të përsosur!

Nuk do të besoni çfarë shëron folia prej alumini!