Ushtrim i thjeshtë për të ndalur gërhitjen dhe për të përmirësuar gjumin

0 57

Gërhitja është një ankesë e zakonshme dhe ndonjëherë e turpshme e gjumit.

Ky fenomen është një epidemi me pasoja të vërteta të shëndetit publik. E pa trajtuar mund të zhvillohet në apnea e gjumit, shkakton që nivelet e oksigjenit të gjakut të rriten dhe të shoqërohet me impotencë, humbje të përqendrimit, kujtesë të dobët, diabet, hipertension dhe, më shqetësuese nga të gjitha, sulmet në zemër në mes të natës.

Rreth 40 për qind e meshkujve mbi 30 gërhasin, nga të cilat dy për qind kanë apnea gjumi. Pothuajse dy të tretat e meshkujve mbi 65 gërhasin, ndërsa dhjetë për qind vuajnë nga gjumi apnea.

Por a ka një zgjidhje të lehtë?

Është një zgjidhje revolucionare: një ushtrim gjuhe dhe fyti e projektuar për të tonuar strukturat në qafë që shkaktojnë gërhitjen.

Ndërsa nuk është një kurë për ata që gërhitjen e kanë nga kushtet fiziologjike të tilla si lëndimet e hundës ose bajamet të zgjeruara, ushtrimi do të ndihmojë më shumë për të ndaluar ose të paktën të reduktojë nivelet e decibelit.

Ushtrimet ndahen në tre grupe me tre ushtrime, secili i projektuar për të punuar një pjesë specifike të gojës dhe qafës – gjuha, qiellza dhe fyti i poshtëm.

Dredhja e gjuhës përfshin harkun e gjuhës tuaj prapa në gojë në qiellzën e butë, pastaj duke e çuar atë përpara për të prekur pjesën e pasme të dhëmbëve të sipërm.

Shtrirja e gojës shtrëngon qiellzën e butë. Goja shtrihet aq e gjerë sa mundeni, ndërsa thoni ‘ahhh’ për 20 sekonda.

Dhe ushtrimi i fytit të ulët, ose orfaringu përfshin nxitjen e gjuhës tuaj deri sa të shkojë, duke marrë një frymë thellë dhe duke bërë një zhurmë të lartë (të ngjashme me gargarën me ajër) për 30 sekonda.

Stërvitja nuk zgjat më shumë se pesë minuta dhe është e qëlluar edhe për ata që janë tepër dembel.

Gjithashtu mund të lexoni
Komentet
Po ngarkohet...